torsdag 1 augusti 2013

Liten smygreklam

Jag har valt att ta på mej ett tupperware demo här inom kort. Det jobbiga med hela grejen är väl egentligen att få människor att svara "ja, jag kommer". Lättare att säga kanske, möjligen eller jag tror det. Men kan man räkna med dem då eller lämnar de lite på hälft då? Eller så är man lite usel på att bjuda till..
Nåväl det får bära eller brista. Jag inväntar bara att få hem dessa, om inte tupper för nåt annat men dessa flaskor får fulla 10poäng. BÄSTA flaskorna att ha med på jumppa, lätt för barnen att få upp på olika utflykter eller att ha på stranden. Rekommenderar :)
 Nu har jag nog fått någon husmorsknäpp igen. I bake.
Mer än kanske behövligt. Lade upp en deg i början av veckan..och bakade till lite på 60 st kanelbullor. Så nu är frysen laddad med traditionella bullor. Och så himmelskt det doftade i köket den kvällen. Sedan har jag ännu tänkt greja ihop en cheesecake till mitt demo. Men kan ju inte börja med den ännu, tar det kvällen innan själva demot. Men det jag bävar mej för är själva städningen. Oj huujeedamej vad jag kan ha angst över den städning som står mej framom. Känner mej som bilden under. En djup suck. Och jag är inte så noga med städning, men då vi har några kalas därtill efter demon och jag vill bara städa en gång. Allt på en gång vet ni. SUUCK!

Och en låt på det. Det kommer att fixa sej, klarar detta och får sedan pusta ut. Och hondendär Kelly verkar ju vara People like us.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar