fredag 13 juli 2012

Trögt i sommar

Jag har inte haft något att komma med och hjärnan kör på tomgång. Men hoppas att nu med min semester skulle åxå inspirationen komma tillbaka. Jag har ju sedan midsommar startat mitt "nya, sunda liv". Haha! Med andra ord lite mera träning i mitt liv och lite mindre ohälsosamt småplock jämt och ständigt. Okej, lite mer träning stämmer, men matsidan är ju galet svårt att lämna bort. Alltså här snackar jag om pizza, grillmat och annat trevligt och flottigt. Inte en chans att man lämnar bort allt. Man måste ju få unna sej en glass eller gris med rödlimonad. Åtminstone ibland :) Nu har jag dock däckat på soffan och barnen stirrar sej bort i buuklubbens magiska värld på webben. Ganska skönt såhär fredagen till ära. By the way, 13:de är datumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar