fredag 7 juni 2013

En liten update

Jag har haft min första semestervecka nu denna vecka, nästa vecka ska jag tillbaka till min post. Denna vecka har varit superbra, ljuvligt att få bara ta dagen som den kommer eller hur?
Men hjälp så fullspäckad en vecka kan bli på nolltid. Hade anmält sonen till simskola, så skjuss dit alla kvällar och därifrån, sedan håxade han att det skulle vara kul med friidrott, även dit skjussningen. Sedan var det NiceRun i Vasa i onsdast så dit var jag ju anmäld. Igår var jag till en underbar villa nära Replot. Så sjuttons snabbt en vecka egentligen går.

Hade tänkt städa ur klädskåpen och plocka till en loppislåda grejer, men allt det har nog lämnat till ett senare skede. Har inte haft tid att gräva i skåpen, då solen lyst med sitt tryne och värmt luften. SÅ DÅ ÄR MAN UTE. Och kan i ärlighetens namn säga att denna vecka har jag varit ute och inte tittat en endaste stund på tv.


 Sen måste jag skryta med min löpning. Har nått 10 km nu och det sprang jag på 59:27 minuter, så jag är ganska nöjd att första prestationen på en längre sträcka blev hyfsat bra :) Nu gäller det att finslipa tiden bara. Efter min 10:a så har jag bara sprungit korta snuttar och rutter, men NiceRun var jag på denna vecka men tog det lugnt och gick i godan ro. Men nu känner jag att det rycker nog i sprintern i mej, men måste bara få in en passlig lucka.

Tyvärr får jag inga bilder in denna gång, så det sparar vi till nästa.

Ha det gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar