måndag 25 november 2013

And she goes PINK

När jag trodde att månaden skulle rulla smärtfrittt fick jag mej nog en törn...vi började sjuka tripp-trapp-trull, så nu är vi på bättringsvägen. Så ingen "stor"träning som jag hoppades på i förra inlägget.
I samband med bättringen kom minus grader upp till -10 och snön och vintern med den. Så nu har jag plockat fram vinterhalare, jackor och yttrebyxor och fått konstatera att avkommorna växer snabbare än vad jag tänker och tror. Blev att köpa nåt lager handskar åt den äldre ( bara pojkfärger där) och nya kläder åt den yngre. Hon skall ha ALLT i ROSA nuförtiden, vilket inte ger många valmöjlighter. Min kära mamma hade hittat en fenomenalt snygg rosa jacka åt dottern och hon var/är eld och lågor för den. Yttre byxorna skulle ju vara exakt samma ton som jackan, lika så handskarna hennes och vinterskorna. Så ser ni en liten filur i storlek 120 som är PINK från topp till tå så kan ni räkna med att min dotter kan vara ett alternativ.

Får se när hennes tid som sockersöt prinsessa tar slut...det går väl över till det svartaste syndens färger sedan. Nåja. Bara hon klär sej tillräckligt varmt har färgerna igen skillnad :)

På tal om rosa har jag beställt en ljusrosa halsduk till mej själv, så jag är väl en tant rosa lite själv. Får se då när den kommer per post...väntar redan med spänning, för den var grymt snygg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar