torsdag 11 april 2013

det kommer på posten

Oj denna iver till en sund kropp. Alltså -jag erkänner- har fått lite av en släng body2013, men har som så många andra år fått ta ner kraven.
Tänkte tvättbräda, fasta ben och armar och sådär ledigt ostressad look. Som alla filmstjärnor, då man ser ut som en skänk från ovan, utan att jag skulle behöva retucha mina bilder.
Ja, jag vet det kommer inte på posten bara sådär men det gör böcker som handlar om ämnet :)

Så roligt nu då mina böcker ääääntligen landade hemma. Som jag tänkt på hur rolig läsning jag kommer att få. Men nu insåg jag hur hårt man måste gå in för sin grej. Annars får man vinka adjö till den platta och fasta magen. Och säga välkommen muffinmagen, som putar sådär väl känt.

Även om jag springer på länk nu som då betyder det inte att jag är en fanatisk och målmedveten gå-ner-i-vikt-are. Snarare vill jag njuta av lite(läs: mycket) choklad, glass eller någå goda bakverk nu som då, för att inte säga nästan regelbundet.

Så det är no worries.
Sund kropp ja, mycket gärna. Men nej tack att avstå från det jag verkligen njuter av.

Tror jag ska ta en av dessa till läsning, med liten godbit i andra handen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar