söndag 28 april 2013

Njuter av solsken och drömmer om sportkläder

Dagarna rusar iväg och snart är underbara maj månaden här! Så underbart att snart,snart är sommar en här. Jag blir så uppåt då jag vet att för var dag som går och det är sol så smälter den sista snön bort. För ja, det finns snö i dikesrenen och i några högar här och var, trots det regnat från och till. Men det har inte varit tillräckligt varmt. Men jeansjackan har nog fått komma ut ur garderoben för att kata in alla vinterrelaterade kläder i skåpet för åtminstone 4 månader. ( Hoppas jag.)

Jag är så sugen på att klicka hem nya saker både från zalando.fi som alla sportsidor. Är totally crazy på alla snygga träningstoppar just nu och coola tights, för att inte tala om skorna eller sportbh:na. Jag blir galen då jag bara än så länge måste snällt titta på dem. Oj, om man kunde nå fru fortuna, så då skulle jag hoppas på en vinstlott, som hjälpte mej med min sportgarderob just nu.

Gillar då de alla  är så färgglada och man kan nästan inte slå fel med någon färgkod, vilket är underbart. Så nu är jag riktigt inne i en I-love-running-period.

 Jag inhandlade ett par nya skor, enkom för löpning ett par nike. Ett par som påminner om dessa, bara att färgen är orange. Jag lyser upp, där jag springer som en gasell med, mina fötter.
Helt underbara på foten.

Men nu suktar jag efter kläder. Det är farligt, farlig. Skulle vara så roligt att bara klicka hem lite. Men jag undrar har någon erfarenhet av zalandos leveranser och betalningar. Går det smärtfritt och snabbt? Hur är det ifall man vill skicka nåt tillbaka..är det hur krångligt?

Om någon vet, snälla dela gärna med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar