tisdag 7 oktober 2014

Nytt åt mej

Ja, jag erkänner. Jag har varit och shoppat. Direkt och indirekt, alltså i butik och via katalog ( inte nätet) denna gång. Alltså fy fabian så fängslande vissa kataloger kan vara!
Och butiker är ju verkligen uppbyggda så att man ska stanna i vartenda skrymsel.

Behövde väl egentligen inte det från katalogen, men kunde ju inte motstå frestelsen så jag plitade ner 2 saker som kan lägga lite guldkant på min vardag. Och sån lycka då jag sedan fick dem!
Materiell knäpplycka, får jag väl kalla det.
Jag blev så glad över att bara se  den ena förpackningen, för den ser ju så lyxig ut. Och det kostade så lite, med tanke på kvalitén på produkten. Lycka igen.

Skall få den finaste och slätaste huden av att använda face scrub:en. Och skall vara en fager dam med underbara naglar av lacket. Så har jag ju tänkt det iallafall.


De här kosmetika grejerna så var min kataloglycka. Och är så nöjd med nagellacket. Jag känner mej elegant med det på mina naglar. Dessa grejer; peelingen och ett nude-nagellack kommer från Oriflame.

Och det jag fastnade för i butiken, det behöver jag verkligen. Och är tok-galet nöjd över mitt val. Sköna är de på dessutom. Hoppas innerligt att de håller längre än bara denna kalla period som är på kommande. Jag gillar färgen. Gillar stilen. Gillar de faktum att de inte är för höga. Och ändå inte är helt platta.



Nytt åt mej. Ojoj. Nu får jag nog snällt invänta på lönen tills nästa shoppingrunda ska gå loss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar