torsdag 5 april 2012

Riiitsch...

Ni vet känslan då man tar på sej sina absoluta favorit jeans, som har hängt med sedan år noll. De mest bekväma byxor ni vet. Denna gång var mina dessutom nytvättade och frächa.

Har ett par såna byxor, som jag gillar mycket mer än alla andra jag äger. De tog jag på mej efter jobbet idag. Satt mej ner på en köksstol och så kom ljudet. Otäcka, eländiga ljud. Riiittch. Och så känner man hur jeanstyget ger vika, och ett hål bildas.
Mina favoritbyxor. Suck, suck.


Här är de.
 De ser kanske inte videre lyckliga ut mina byxor. Slitna och många,många år gamla. Men de har verkligen tjänat mej väl.
Tänker inte ännu kassera dem. Tänker ha dem ännu över påsk, sedan måste väl jag säga ajöss till mina trogna brallor.

Har på mej en ny t-shirt, som jag känner på mej att kommer höra till favoriterna. Mörkblå-randigt. Oh Yes. Gillar ränder.


Och så måste jag bara få visa mitt fynd.

En scarf. Ganska fab. Bara 1 euro. ( Och nej, inte från loppis..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar