onsdag 11 april 2012

Spring i benen...?

Jag vet inte om det är våren..eller att det nalkas snart beach 2012 eller möjligen det faktum att jag skall på bröllop i sommar. Men jag har börjat lite, lite smygträna.
Som att jag kör lite plankan..inte nu varje kväll. Men tillräckligt ofta för att säga att det snart är en vana. Och att jag inte skakar som ett asplöv.

Sen sensation! Idag for jag på en liten, kort intervall springrunda. SPRING! Inte promenad, som hör till vanligheterna i min motion.
Jag har sprungit förr i min ungdom och vågar till och medsäga att jag var bra på det. Typ för 15 år sedan. Men nu är det trögt. Så sakelis trögt!

Försöker sporra mej med att jag tänker köpa en Haltis eller en Peak skaljacka, bara jag kommer ingång. Hoppas bara att det skulle funka.Så det inte lämnar på en engångs företeelse.

Och en liten bekännesle. Jag tryckte i mej 6 pizzabitar idag.
Men med hjälp av Olga Rönnberg, så tänkte jag att jag kommer att lyckas.

Ja, jag kommer att LYCKAS!

It´s the attitude!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar