fredag 7 februari 2014

tankar om bläck och om att våga

Idag är jag trött så in i tusan. Går och drömmer. Funderar på om jag vågar eller inte.
Tänker lite på tatueringar, som börjar överta mina tankar mer och mer. Skulle vilja ta nån liten och personlig. Ingen jättestor som äter upp mej utan en som man kan bära upp fint.
Att hitta en som sitter ihop med mitt liv, min kropp och mina värderingar. En bild som jag inte kommer att skämmas för. Ett bläcktryck som visar vem jag är eller vad jag gillar.
Kanske nåt i stil med..
båda bilderna hämtade från goolge.
En text har jag vassat bort från valmöjligheterna, eftersom jag inte vet vilket språk jag skulle använda. Men det finns så många fina. Jag har hittat många fina men som inte är jag. Söker efter det som jag vill ha.
Men jag skulle nog inte placera den på handleden inte. Behöver ett mindre ömtåligt ställe att tatueras på. Jag vet inte vad en fjäril skulle ha att göra med mej, men storleken på dem är ganska passlig.

Ni som har tatueringar, var rekommenderar ni att placera en tatuering för att inte det ska vara på den värsta smärttröskeln?

Drömmer och funderar videre på placering av märket, som hänger med livet ut.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar