måndag 3 februari 2014

Te hos Söta Öde-Malin

Eftersom jag är krasslig och tappat rösten och sitter och huttrar har jag hittat den perfekta tävlingen..eller rättare sagt rätta vinsten :) Gå och kolla!

Söta Öde-Malin har en tävling på gång som är ganska häftig!

Själv är jag ju en som gärna smakar nya sorter men det jag tar hem är bara sånt jag vet att är gott. Så detta vore ju helt perfekt för te-smakning!
Clipper-te har jag provat någon enstaka sort, denhär har jag hemma och tycker att den är jättegod. Dessutom dofter clipper-te otroligt gott.
har denna hemma och den är perfekt, precis som den är.
Men skulle vara jätte spännande att få prova ett större sortiment.
Numi te har jag inte ens hört om måste jag erkänna.
Så nu hoppas jag på lite tur. Vore så coolt att vinna en goodiebag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar